dijous, 9 d’agost del 2007

Ous negres

Ahir vem anar a Hakone. Vem agafar una altra companyia de trens, la Odakyu, i la veritat es que la JR es molt millor. Per sort, nomes una part de tota l excursio es tren, la resta: funicular, teleferic, trekking, tren de juguet, vaixell pirata, bus i....crec que ja esta.

A mesura que ens acostavem, vem veure que el temps estava tapat. El mont Fuji segurament no es deixaria veure.
I aixi va ser. Vem arribar a Hakone, vem canviar el tren normal per un altre de tipus suis el qual anava guanyant alcada fent Z al llarg de la pujada. Ziga-zaga.

Al final d aquest vem agafar un funicular, que ens va portar al peu del teleferic (cabines tipus ou). Aquestes estaven suspeses per dos cables paral.lels. Quan vam estar passant per la zona mes alta, ho vam entendre. El vent bufava molt fort i tot i estar ben agafada, la cabina s anava balancejant d un costat a l altre.

Vem baixar a dalt i vem caminar una estona fins a una zona de fumaroles i petites piscines d aigua on aquesta bullia i feia una pudor forta de sofre.

Es veia com part de la vall estava explotada pels onsen (banys termals) de la regio, els quals canalitzaven l aigua que extreien des d alla dalt.

Aqui vem comprar els tipics ous bullits en aquestes piscines, son de color negre i diu que si en menges 1 viuras 7 anys mes i si en menges 2 en viuras 14. Ens en vem menjar 2!

En Marc va marxar una estona a caminar entre fumaroles on el paisatge encara era mes tetric i molt similar a un bosc quan s ha cremat.

Vem baixar cap a l altra vall fins a un llac on ens esperava un vaixell per creuar-lo. En principi era des d aquesta zona on es tenen les vistes mes boniques del mont Fuji pero el temps estava molt tapat i no es va deixar veure en cap moment.

Baixant del vaixell, agafavem un bus, que ens tornava a l estacio de Hakone per agafar el tren cap a Tokyo. Pero previament, vem anar a un onsen a banyar-nos i relaxar-nos de la jornada.
Els onsen no son unisex, els homes i les dones en cap moment es veuen. Hi havia piscines a l interior i a l exterior, on era agradable estar-hi.

De tornada cap a Tokyo, el temps es va anar arreglant lleugerament i es va deixar veure, tot i que a la llunyania, la silueta del simbol nacional del Japo, el Mont Fuji !!!

Sopem a Tokyo i despres a dormir, la darrera nit al Japo. Avui acabarem de visitar racons d aquesta inmensa ciutat i a mitja tarda ja farem cami cap a l aeroport per comencar la tornada.

Gracies a tots els que ens heu anat seguint, esperem que hagiu disfrutat, nosaltres ho hem fet molt. Una abracada

marc i montse

pd. podeu seguir fent comentaris perque els anirem llegint i ens fa molta il.lusio!.